Първоначално публикувано от mochko1
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Кой има GTV V6 Turbo? /нещо като преброяване/
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщениеЩо скачаш толко бре човек, дай по-спокойно.
Са може и да не помниш, но си идвал в сервиза в който работя (Екстрийм Тунинг). Дойде с теч на хидравликата, възникнал от удар на генерацията по кормилната рейка. След като беше отстранен този теч, се направи 1 кръгче на пълна газ за да се разбере дали проблема ще се повтори. Е тагава съм карал твойта кола, след като съм я правил Аз.
А на феста по-добре ти кажи какво време даде, за да ти кажа какво време даваха някои 2.0 литра атмосферки.
Никъде по-нагоре не съм писал с кого си се пускал , а коментирам просто времена.sigpic
GTV 2.0 V6 Turbo Facelift
Lulin Group Ltd.
Comment
-
Първоначално публикувано от Alfredo Покажи съобщениеДа верно на фест-а много се изложих ама и времената не бяха точни мисля че бях на 16 секунди 400 м ама колата имаше проблеми за т'ва, на тоя фест ще е наред и няма да е 16 ( надявам се )
Имаше една 145-ца QV - тя даваше постоянни 16.1 (напълно сток). Сега кажи къде излъгах. Не се заяждам, просто давам примери с факти. 1-2 десети не е толкова малка разлика. Най бързите на феста бяха свремена около 15- ките.Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд
Comment
-
Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщениеЯ първо ми кажи, карал ли си ГТВ 3.2 и какви са ти реалните впечатления от тоя мотор?
Иначи съм карал и колата на колегата pa4o_petrov , е неговата дойде с проблемчета при нас, оправихме я и сега е добре.
Може пък и нищо да не разбирам, но със сигурност съм поне 1 крачка пред теб.
Щом работиш в реиномиран сервиз явно разбираш, но твърдиш неща, които не знам дали ги мислиш или пишеш от скука...
Би ли обосновал какво точно твърдиш?
Във 3,2 само съм се возил - да върви, ама развърта във високитеМежду 1000 с 3500 оборота е посредствен. Докато турбо мотора тръгва от 2800 оборота. На старт 3,2 ще върви повече заради 40-те коня повече. Но това не означава, че всичко под 3,2 е бангия...
GTV
Comment
-
Първоначално публикувано от Vins Покажи съобщениеЩом работиш в реиномиран сервиз явно разбираш, но твърдиш неща, които не знам дали ги мислиш или пишеш от скука...
Би ли обосновал какво точно твърдиш?
Във 3,2 само съм се возил - да върви, ама развърта във високитеМежду 1000 с 3500 оборота е посредствен. Докато турбо мотора тръгва от 2800 оборота. На старт 3,2 ще върви повече заради 40-те коня повече. Но това не означава, че всичко под 3,2 е бангия...
Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд
Comment
-
Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщениеТо от толко разбирачи няма кой да ти обърни внемание, та по въпроса: 2.0 V6 TB е 12 клапана, стария мотор без хидравлични повдигачи.
EDIT: А има ли някакъв шанс да му се сложат глави от 3 литровия 24 клапана или диаметъра на буталата е различен ?
П.П.
Не се чепкайте бе хора ,те тия коне не случайно са ги писали
2.0 турбо ------ 202 коня
3.0 24 клапана - 220 коня
3.2 ------------- 240 коня
Last edited by mochko1; d.m.y г., 00:16.Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
Fiat Bravo II 1.4 90hp
sigpic
Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another!
Comment
-
Първоначално публикувано от mochko1 Покажи съобщениеМерси колега
EDIT: А има ли някакъв шанс да му се сложат глави от 3 литровия 24 клапана или диаметъра на буталата е различен?
П.П.
Не се чепкайте бе хора ,те тия коне не случайно са ги писали
2.0 турбо ------ 202 коня
3.0 24 клапана - 220 коня
3.2 ------------- 240 коня
Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд
Comment
-
Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщениеИ диаметъра и хода на буталото са различни. Мен ако питаш е най-добре да 3.0 или 3.2 с турбина, но тогава вече няма да има скорости и съединител, които да издържат. Пък и на предно колата няма да има каране.
Мдаа ,няма да е зле 3.0 24 турбо
Имаше една тема за GTV 4х4 ,но стана ясно ,че ще е трудно изпълнимо ако не невъзможно.
3.0 24 турбо 4х4Last edited by mochko1; d.m.y г., 18:06.Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
Fiat Bravo II 1.4 90hp
sigpic
Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another!
Comment
-
Първоначално публикувано от mochko1 Покажи съобщениеМдаа ,няма да е зле 3.0 24 турбо
Имаше една тема за GTV 4х4 ,но стана ясно ,че ще е трудно изпълнимо ако не невъзможно.
3.0 24 турбо 4х4
B&B Racing | bb-racingteam.com
Има хора за които дрифта е ИСТИНА, колата - Религия, а живота - СЪCТЕЗАНИЕ!
Comment
-
Първоначално публикувано от mochko1 Покажи съобщение3.0 24 турбо 4х4Spin City!
Comment
-
Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщениеБе то всеки бензинов Алфа мотор върви предимно във високите. Просто от Алфа са се поизложили с тоя мотор малко (имам предвид 2.0 турбо). Затова го спряха и не го доразвиха, 2 клапана на цилиндър е вече малко старичка технология. Ако искаш да направиш сверка дали ти върви колата се пусни с една 155 Q4 и тогава ще разбереш какво имам предвид.
Нали няколко поста по-нагоре писа, че 3,2 тръгва от 1000 оборота? Избери последно какво ще твърдиш и да спориме
Q4 е голям побойник и върви много! Жалко, че почти не останаха читави екземпяри за сверка.GTV
Comment
-
но ние си имаме V6 OVERBOOST
При режим овербост конете скачат за 30 секунди от 205 до над 240 коня (торк над 300НМ)
така е и при Алфа ГТВ В6 ТУРБО така че смятам че е по силно и от атмосферките 3.2,
за турбо моторите броя на клапаните не е от значение защото се пълни принудителноLast edited by alex37; d.m.y г., 21:52.1. Alfa Romeo 164 v6 2.0 TB средно 10л/100км
Comment
-
Първоначално публикувано от alex37 Покажи съобщениеПри режим овербост конете скачат за 30 секунди от 205 до над 240 коня (торк над 300НМ)
така е и при Алфа ГТВ В6 ТУРБО така че смятам че е по силно и от атмосферките 3.2,
за турбо моторите броя на клапаните не е от значение защото се пълни принудително
Пълнят се принудително ,но се напълват хубавослед определени обороти
Колкото повече клапанчета ,толко по добре.
Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
Fiat Bravo II 1.4 90hp
sigpic
Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another!
Comment
-
Абе хора това беше тема да се преброят собственниците на в6 турбо, не да се спори кое е по-добре атмосферката или турбо мотора - всеки си има предпочитания
B&B Racing | bb-racingteam.com
Има хора за които дрифта е ИСТИНА, колата - Религия, а живота - СЪCТЕЗАНИЕ!
Comment
Comment