Известие

Collapse
No announcement yet.

Кой има GTV V6 Turbo? /нещо като преброяване/

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от mochko1 Покажи съобщение
    Айде един въпрос ,че не намерих инфо - Турбо 6-ака колко клапана е ??
    То от толко разбирачи няма кой да ти обърни внемание, та по въпроса: 2.0 V6 TB е 12 клапана, стария мотор без хидравлични повдигачи.
    Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
      Що скачаш толко бре човек, дай по-спокойно.
      Са може и да не помниш, но си идвал в сервиза в който работя (Екстрийм Тунинг). Дойде с теч на хидравликата, възникнал от удар на генерацията по кормилната рейка. След като беше отстранен този теч, се направи 1 кръгче на пълна газ за да се разбере дали проблема ще се повтори. Е тагава съм карал твойта кола, след като съм я правил Аз.
      А на феста по-добре ти кажи какво време даде, за да ти кажа какво време даваха някои 2.0 литра атмосферки.
      Никъде по-нагоре не съм писал с кого си се пускал , а коментирам просто времена.
      Да верно на фест-а много се изложих ама и времената не бяха точни мисля че бях на 16 секунди 400 м ама колата имаше проблеми за т'ва, на тоя фест ще е наред и няма да е 16 ( надявам се )
      sigpic
      GTV 2.0 V6 Turbo Facelift
      Lulin Group Ltd.

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от Alfredo Покажи съобщение
        Да верно на фест-а много се изложих ама и времената не бяха точни мисля че бях на 16 секунди 400 м ама колата имаше проблеми за т'ва, на тоя фест ще е наред и няма да е 16 ( надявам се )
        На мен ми се въртят в главата времена от около 16.5.
        Имаше една 145-ца QV - тя даваше постоянни 16.1 (напълно сток). Сега кажи къде излъгах. Не се заяждам, просто давам примери с факти. 1-2 десети не е толкова малка разлика. Най бързите на феста бяха свремена около 15- ките.
        Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
          Я първо ми кажи, карал ли си ГТВ 3.2 и какви са ти реалните впечатления от тоя мотор?

          Иначи съм карал и колата на колегата pa4o_petrov , е неговата дойде с проблемчета при нас, оправихме я и сега е добре.
          Може пък и нищо да не разбирам, но със сигурност съм поне 1 крачка пред теб.

          Щом работиш в реиномиран сервиз явно разбираш, но твърдиш неща, които не знам дали ги мислиш или пишеш от скука...
          Би ли обосновал какво точно твърдиш?
          Във 3,2 само съм се возил - да върви, ама развърта във високите Между 1000 с 3500 оборота е посредствен. Докато турбо мотора тръгва от 2800 оборота. На старт 3,2 ще върви повече заради 40-те коня повече. Но това не означава, че всичко под 3,2 е бангия...
          GTV

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от Vins Покажи съобщение
            Щом работиш в реиномиран сервиз явно разбираш, но твърдиш неща, които не знам дали ги мислиш или пишеш от скука...
            Би ли обосновал какво точно твърдиш?
            Във 3,2 само съм се возил - да върви, ама развърта във високите Между 1000 с 3500 оборота е посредствен. Докато турбо мотора тръгва от 2800 оборота. На старт 3,2 ще върви повече заради 40-те коня повече. Но това не означава, че всичко под 3,2 е бангия...
            Бе то всеки бензинов Алфа мотор върви предимно във високите. Просто от Алфа са се поизложили с тоя мотор малко (имам предвид 2.0 турбо). Затова го спряха и не го доразвиха, 2 клапана на цилиндър е вече малко старичка технология. Ако искаш да направиш сверка дали ти върви колата се пусни с една 155 Q4 и тогава ще разбереш какво имам предвид.
            Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
              То от толко разбирачи няма кой да ти обърни внемание, та по въпроса: 2.0 V6 TB е 12 клапана, стария мотор без хидравлични повдигачи.
              Мерси колега
              EDIT: А има ли някакъв шанс да му се сложат глави от 3 литровия 24 клапана или диаметъра на буталата е различен ?





              П.П.
              Не се чепкайте бе хора ,те тия коне не случайно са ги писали
              2.0 турбо ------ 202 коня
              3.0 24 клапана - 220 коня
              3.2 ------------- 240 коня
              Last edited by mochko1; d.m.y г., 00:16.
              Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
              Fiat Bravo II 1.4 90hp
              sigpic
              Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another!

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от mochko1 Покажи съобщение
                Мерси колега
                EDIT: А има ли някакъв шанс да му се сложат глави от 3 литровия 24 клапана или диаметъра на буталата е различен?




                П.П.
                Не се чепкайте бе хора ,те тия коне не случайно са ги писали
                2.0 турбо ------ 202 коня
                3.0 24 клапана - 220 коня
                3.2 ------------- 240 коня
                И диаметъра и хода на буталото са различни. Мен ако питаш е най-добре да 3.0 или 3.2 с турбина, но тогава вече няма да има скорости и съединител, които да издържат. Пък и на предно колата няма да има каране.
                Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
                  И диаметъра и хода на буталото са различни. Мен ако питаш е най-добре да 3.0 или 3.2 с турбина, но тогава вече няма да има скорости и съединител, които да издържат. Пък и на предно колата няма да има каране.

                  Мдаа ,няма да е зле 3.0 24 турбо
                  Имаше една тема за GTV 4х4 ,но стана ясно ,че ще е трудно изпълнимо ако не невъзможно.
                  3.0 24 турбо 4х4
                  Last edited by mochko1; d.m.y г., 18:06.
                  Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                  Fiat Bravo II 1.4 90hp
                  sigpic
                  Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another!

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от mochko1 Покажи съобщение
                    Мдаа ,няма да е зле 3.0 24 турбо
                    Имаше една тема за GTV 4х4 ,но стана ясно ,че ще е трудно изпълнимо ако не невъзможно.
                    3.0 24 турбо 4х4
                    Няма невазможни неща както казват хората - но според мен това е напълно безсмислено

                    B&B Racing | bb-racingteam.com
                    Има хора за които дрифта е ИСТИНА, колата - Религия, а живота - СЪCТЕЗАНИЕ!

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от mochko1 Покажи съобщение
                      3.0 24 турбо 4х4
                      и аз искам ама да слезем на земята
                      Spin City!

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
                        Бе то всеки бензинов Алфа мотор върви предимно във високите. Просто от Алфа са се поизложили с тоя мотор малко (имам предвид 2.0 турбо). Затова го спряха и не го доразвиха, 2 клапана на цилиндър е вече малко старичка технология. Ако искаш да направиш сверка дали ти върви колата се пусни с една 155 Q4 и тогава ще разбереш какво имам предвид.
                        Ти май сам имаш някакви вътрешни спорове или от профила ти пишете няколко човека
                        Нали няколко поста по-нагоре писа, че 3,2 тръгва от 1000 оборота? Избери последно какво ще твърдиш и да спориме
                        Q4 е голям побойник и върви много! Жалко, че почти не останаха читави екземпяри за сверка.
                        GTV

                        Comment


                        • #42
                          но ние си имаме V6 OVERBOOST

                          При режим овербост конете скачат за 30 секунди от 205 до над 240 коня (торк над 300НМ)
                          така е и при Алфа ГТВ В6 ТУРБО така че смятам че е по силно и от атмосферките 3.2,
                          за турбо моторите броя на клапаните не е от значение защото се пълни принудително
                          Last edited by alex37; d.m.y г., 21:52.
                          1. Alfa Romeo 164 v6 2.0 TB средно 10л/100км

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от alex37 Покажи съобщение
                            При режим овербост конете скачат за 30 секунди от 205 до над 240 коня (торк над 300НМ)
                            така е и при Алфа ГТВ В6 ТУРБО така че смятам че е по силно и от атмосферките 3.2,
                            за турбо моторите броя на клапаните не е от значение защото се пълни принудително
                            Това с оувърбууста не го разбрах. Това си е заложено във мотора или е донадут от гейта или някаде другаде ??

                            Пълнят се принудително ,но се напълват хубаво след определени обороти Колкото повече клапанчета ,толко по добре.
                            Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                            Fiat Bravo II 1.4 90hp
                            sigpic
                            Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another!

                            Comment


                            • #44
                              Чипосан имаше предвид колегата.
                              Митьо Бомбата: Ех, какви времена бяха... животински времена

                              Comment


                              • #45
                                Абе хора това беше тема да се преброят собственниците на в6 турбо, не да се спори кое е по-добре атмосферката или турбо мотора - всеки си има предпочитания

                                B&B Racing | bb-racingteam.com
                                Има хора за които дрифта е ИСТИНА, колата - Религия, а живота - СЪCТЕЗАНИЕ!

                                Comment

                                Working...
                                X